Pogoji poslovanja - LeOna.si

POGOJI POSLOVANJA

Pogoje poslovanja spletne trgovine LeOna upravlja podjetje LEONA d.o.o., Podbrezje 134, 4202 Naklo, matična št. 6175805000 (v nadaljevanju ponudnik), ki določa pogoje in prodajo izdelkov . Pogoji poslovanja spletne trgovine LeOna so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina LeOna je namenjena predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom.

Podatki o podjetju

IME
Leona d.o.o.
PRAVNO ORGANIZACIJSKA OBLIKA
Družba z omejeno odgovornostjo (d.o.o.)
NASLOV
Podbrezje 134, 4202 Naklo
TRR
0206 8025 9961 392
IBAN
SI56 0206 8025 9961 392
MATIČNA ŠTEVILKA
6175805000
ID ŠTEVILKA
74272772
ZAVEZANEC ZA DDV
Ne
TELEFON
+386 40 220 620
SPLETNA STRAN
leona.si
MAIL
info@leona.si

Podjetje Leona d.o.o. je vpisano pri registerskem organu Okrožno sodišče Kranj, številka srg. 2012/24049. Registerski organ je AJPES izpostava Kranj.

Registracija

Vsak obiskovalec, ki se vpiše v sistem, pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu elektronske pošte ter vpiše geslo. Ti dve stvari določata ter povezujeta uporabnika z vnesenimi podatki. Ko je registracija prek elektronske pošte potrjena s strani obiskovalca postane le ta uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Pravico do nakupa ima tudi gost, ki opravi hitri nakup in se ne registrira.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,

Načini plačevanja

  • Plačilo ob prevzemu blaga ( po povzetju ), ki ga izvaja Pošta Slovenije.
  • Plačilo na račun (po predračunu) podjetja LEONA D.O.O. ( upravitelj).
  • Plačilo preko PayPal računa.

Cene

Vse cene so v EUR. V skladu s 1. odstavkom 94. člena ZDDV – 1 cene ne vsebujejo DDV-ja. Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače določeno (primer akcij in posebnih popustov). Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko potrdilo na e mail). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Vse cene so zaokrožene na 2 (dve) decimalni mesti, zato lahko pri znižanju cen pride do manjših odstopanj.

Veljavnost akcijske ponudbe

Veljavnost akcije je navedena ob akcijski ponudbi in se lahko med seboj razlikuje.

Kupoprodajna pogodba

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico , da v štirinajstih (14) dneh podjetju na elektronski naslov (info@leona.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Potrošnik mora najkasneje v štirinajstih (14) dneh o odstopu od naročila vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Leona d.o.o., Podbrezje 134, 4202 Naklo, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Po prejemu blaga in ugotovitvi, da je le to nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni nepoškodovani embalaži, podjetje potrošniku-kupcu skladno z zakonom vrne vsa izvedena plačila. Plačila se vrnejo z enakim plačilnim sredstvom kot ga je uporabil potrošnik - kupec. Ob prejetju blaga se opravi preizkus in pregled vrnjenega blaga, ki je potreben za ugotovitev dejanskega stanja blaga. Odstopanje od prvotnega stanja blaga se šteje za obrabo, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe, oziroma povračila kupnine. Neposredni strošek vračila blaga je edini strošek, ki bremeni potrošnika z odstopom od naročila.  Pri odstopu od pogodbe, kjer so bila koriščena sredstva iz LeOna računa ( popusti, akcije, promocijske cene) se ne vračajo, vrne se samo vplačan znesek potrošnika- kupca.  Vračila ne veljajo za naročene unikatne izdelke, kot je nakit z imenom, saj ga moramo predhodno naročiti in tudi plačati, zato je možnost odstopa od naročila 24ur od oddanega naročila za nakit z imenom!
Vračilo vplačanega zneska bo izvedeno v najkrajšem možnem času ko bo to mogoče, oziroma najkasneje  štirinajst (14) dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

V primeru nakupa unikatnega izdelka (nakit z imenom) izdelanega po natančnih navodilih potrošnika, le ta  nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega stavka 43. č člena pri pogodbah, katerih blago zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Če unikatni izdelek ni prvotno prevzet na pošti v roku štirinajstih (14) dni in se le ta vrne nazaj v naše podjetje, je potrebno kupnino nakazati na naš TRR v izogib izvržbi.

Kupoprodajna pogodba ( t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku leona.si.

 

Preklic naročila

Ko želi potrošnik-kupec svoje naročilo preklicati , naj to sporoči v najkrajšem možnem času oz. v roku 24. ur od oddanega naročila na telefonsko številko podjetja LEONA D.O.O. +386 40 220 620 ali izpolnite obrazec Kontaktirajte nas (ki se nahaja na dnu spletne trgovine-rubrika Informacije)

Garancija

Garancija velja samo za artikle, za katere je določeno da so v garanciji ali je to razvidno na garancijskem listu ali računu. Garancija je veljavna samo ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa kupljenega artikla v spletni trgovini LeOna. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi v opisu artikla in je samo na artiklih za katere je določena.

Reklamacija izdelka

Če so na kupljenem izdelku napake, jih takoj reklamirajte z izpolnitvijo obrazca Kontaktirajte nas ki se nahaja pod rubriko Informacije) in skupaj z vašimi podatki in izdelkom pošljite na naslov podjetja LEONA D.O.O. , Podbrezje 134, 4202 Naklo. Najkasneje v roku 8 dni od prejema vaše reklamacije, vam bomo odgovorili o rešitvi le te. Neposredni strošek je strošek, ki ga prevzamete nase ob vračilu blaga.
Pri reklamaciji se ne upoštevajo poškodbe nastale pri nošenju in staranju izdelka ali katerekoli druge poškodbe, zaradi nepravilnega nošenja, nezadostne oziroma nepravilne nege in nesreč (praske, udarci, udrtine, zdrobljen ali počen kristal) .

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je enak kot za fizične osebe.

Dobavni rok

Trudimo se ustreči vsem vašim željam, zato vam izbrano blago tudi dostavimo na vaš željeni naslov. Za dostavo skrbi Pošta Slovenije. Za blago na zalogi je dobavni rok od 2 (dva) – 10 (deset) delovnih dni, v kolikor pa blaga ni na zalogi, bo kupec o predvidenem roku dobave pravočasno obveščen. Če vaše naročilo ni prispelo v predvidenem roku, nas nemudoma kontaktirajte na tel. št.+386 40 220 620 (10h – 15h) ali v rubriki Informacije (ki se nahaja na dnu spletne strani) izpolnete obrazec Kontaktirajte nas z vašim vprašanjem.

Stroški pošiljanja in dostave v RS

Cena dostave je 2,80 EUR za pošiljke v vrednosti do 15,00 EUR, za pošiljke v vrednosti nad 15.00 EUR je cena dostave 1,5 EUR, za pošiljke nad 30 EUR pa je dostava brezplačna.
Za pošiljke z odkupnino (plačila po povzetju) kupec plača dodatno provizijo, ki jo zaračuna Pošta Slovenije.

Strošek pošiljanja in dostave se obračuna za vsak nakup posebej.
Dostavo po Sloveniji izvaja Pošta Slovenije ali izbrana dostavna služba.

Stroški pošiljanja in dostave v druge države

Strošek pošiljanja in dostave v države EU se zaračunava po ceniku izbrane dostavne službe. Ob nakupu nad 90,00 EUR vrednosti nakupa so stroški pošiljanja in dostave brezplačni.

Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku izbrane dostavne službe.
Kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004). Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani spletne trgovine LeOna bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika po zakonu, ki ureja varstvo osebnih podatkov.
Ponudnik za nedoločen čas hrani pridobljene osebne podatke vseh registriranih uporabnikov spletne trgovine www.leona.si.
Ponudnik osebne podatke uporablja izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Do podatkov imajo dostop le pooblaščene osebe podjetja Leona d.o.o. in le ti niso predani nepooblaščenim osebam, razen v primeru izjemnega razkritja osebnih podatkov. Podatki, ki se zbirajo in hranijo v spletni trgovini www.leona.si, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov spletne trgovine www.leona.si.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik -kupec sam. Poskrbeti mora za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno zaščito svojega računalnika.
Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ne odgovarjamo.

Komunikacija

Obvestila o mesečnih akcijah in reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil ter obvestil o mesečnih akcijah, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih internetnih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh, zato bo ponudnik kupca obvestil o nastalih spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali omogočil zamenjavo naročenega artikla. Fotografije izdelkov na spletni strani Le Ona so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka, sodijo zgolj kot informativni prikaz izdelka. Blagovne znamke, objavljene na spletnih straneh LeOna so last njihovih lastnikov in so uporabljene zgolj v informativne namene.
Ponudnik si lasti pravico do vsebinskih in drugih sprememb brez opozorila ali razloga.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru pritožb ali reklamacij izpolnite obrazec, ki se nahaja v kategoriji Informacije-Kontaktirajte nas (na dnu spletne strani) ali po klasični pošti na naslov:

Spletna trgovina
LeOna
LEONA d.o.o.
PODBREZJE 134
4202 NAKLO
Telefon: +386 40 220 620

Ponudnik mora v petih (5) delovnih dneh potrditi, da je pritožbo-reklamacijo prejel, mu sporočiti koliko časa jo bo obdeloval, in ga ves čas obveščati o postopku. Ponudnik si bo prizadeval , da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Leona d.o.o. ne priznava nikakeršnjega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skaldu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

leona.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Potrošnikom je na voljo povezava s klikom na platformo https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL


Pravno obvestilo

Spletna trgovina www.leona.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Ime Le Ona in njen logotip sta v lasti podjetja LEONA D.O.O.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, ki bo onamenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.
Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.
Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.
Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Obveščanje in e-novice

Uporabnik - kupec se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo zlorabil ali posredoval .

Vračilo daril

Včasih vam pošljemo kakšno darilce poleg naročenih izdelkov. Ponavadi je to darilce povezano z nakupom nad določenim zneskom. Npr. če vam ob nakupu v vrednosti 50,00 EUR in več pošljemo darilo in bi v primeru želeli vrniti vse izdelke v tej vrednosti, oz. en (1) izdelek v vrednosti npr. 20,00 EUR in hoteli, da vam denar nakažemo na vaš račun, bi morali darilo vrniti, ker bi bila potem vrednost plačanih izdelkov samo 30,00 EUR. V primeru, da bi si namesto vračila denarja izbrali drug izdelek ali dobropis v tej vrednosti, pa bi darilo lahko obdržali. Torej v takih primerih darilo lahko obdržite, če si izberete nov izdelek v vrednosti izdelka, ki ga nameravate vrniti ali si izberete dobropis. V nasprotnem je treba darilo vrniti.

Popusti in kuponi s popusti

Popust ali kupon se lahko uveljavi samo enkrat. V primeru zlorabe kupona ali popusta je prodajalec-ponudnik opravičen odkloniti uveljavitev takega popusta.
V primeru da je vrednost popusta ali kupona višja od vrednosti nakupa, se razlika-neizkoriščen znesek ne povrne in se ne prenaša na naslednji nakup.

Izključitev odgovornosti

Zaradi rednega vzdrževanja, tehničnih in drugih težav si pridržujemo pravico do začasnega izklopa ali onemogočanja dostopa do strani in nismo odgovorni za nastalo morebitno škodo in stroške ki so nastali zaradi prekinitve uporabe ali motenj .
Ne odgovarjamo za morebitno nastalo škodo na uporabnikovi strojni, programski ali drugi opremi zaradi uporabe spletne strani www.leona.si.
Uporabnik-kupec naj si zagotovi primerno strojno opremo in zaščito za uporabo spletne strani www.leona.si.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene ali predpisane

- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen, če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca,  oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le- te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obvestilo o stvarni napaki nam lahko kupec pošlje na e mail naslov info@leona.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.