Pogosta vprašanja - LeOna.si

POGOSTA VPRAŠANJA

1. Kako se registriram?

Postopek registracije pričnete s klikom na 'Prijava' ali pa se registrirate kar med samim postopkom oddaje naročila. Pri registraciji vnesete poleg osebnih podatkov tudi e-poštni naslov, na katerega želite prejeti povezavo za potrditev članstva in na katerega vas kasneje tudi obveščamo o stanju naročila.

2. Kaj če me v času dostave ni doma?

Če v času dostave ni nikogar ki bi prevzel pošiljko, vam bo poštar pustil obvestilo o prispelem paketu v vašem nabiralniku, pošiljka pa vas bo čakala na vaši najbližji enoti Pošte Slovenije.

3. Kje najdem obrazec za vračilo?

Obrazec za vračilo blaga, reklamacija izdelka, preklic naročila, splošne reklamacije in splošne informacije je na dnu spletne strani pod rubriko Informacije - Kontaktirajte nas.

4. Kakšen je postopek naročanja?

1. korak: v spletni trgovini izberete izdelke, ki jih želite kupiti in jih dodate V košarico. Ko ste zadovoljni z vašo izbiro in bi radi plačali kliknite Na blagajno.
2. korak: če še niste registrirani, se je potrebno registrirati in vpisati vaše podatke.
3. korak: Izberite naslov za dostavo, preverite ali je vaš naslov pravilen. V primeru napak ali sprememb kliknite posodobi ter vpišite točne podatke.
4. korak: S klikom potrdite okenček Pogoji (preberite pogoje poslovanja) in izberite način plačila.
5. korak: Potrdite vaše naročilo s klikom na Potrjujem naročilo.

5. Zakaj sem poštarju plačal/a več, kot je napisano na položnici?

Če ste za plačilo izbrali način plačila po povzetju, vam Pošta Slovenije poleg poštnine, ki je navedena na računu dodatno zaračuna še lastne stroške provizije.

6. Ali dobim točno tak nakit kot je na sliki?

Resnično se trudimo prikazati nakit točno tak kot je v realnosti in če se le da imamo objavljene tako studijske fotografije, kot tudi fotografije, ki so posnete v naravni svetlobi, katere prikažejo nakit v realni luči. Vendar tudi tu lahko včasih pride do odstopanj, bodisi zaradi same osvetlitve ali drugih razlogov, zato so slike simbolične.

7. Na kaj moram biti pozoren/na pri nakupu nakita preko spleta?

Predno nakit kupite, še enkrat dobro poglejte barvo ter obliko nakita, dobro preberite lastnosti nakita in predvsem bodite pozorni na dimenzije nakita, ker včasih nas oko vara, ko si pogledamo fotografijo posneto v studiu in mislimo, da je velikost nakita večja ali manjša kot je v resnici.

8. Ali pri vas lahko kupim nakit SWAROVSKI?

SWAROVSKI ELEMENTS je znamka precizno rezanih kristalov, ki se uporabljajo v modni industriji. To so pristni kristali Swarovski, ki jih druga  podjetja uporabljajo za izdelavo nakita in modnih dodatkov, znamka MADE WITH SWAROVSKI ELEMENTS pa pomeni, da so bili izdelki narejeni s pristnimi kristali Swarovski, za kar mora biti vsak proizvajalec registriran v bazi podjetja Swarovski. Nakit ki ga tržimo v spletni trgovini LeOna.si ni narejen ali oblikovan s strani podjetja SWAROVSKI® in ni pakiran v modri darilni embalaži Swarovski. Trži se pod blagovno znamko MADE WITH SWAROVSKI ELEMENTS, ki je prav tako ustrezno certificiran s strani podjetja Swarovski.
Podjetje SWAROVSKI® je razdeljeno na dva dela:
1.del: Produkcija končnega nakita pod blagovno znamko SWAROVSKI®, ki ga lahko kupite le v njihovih poslovalnicah in je pakiran v modrI embalažI z labodom.
2.del: Produkcija kristalov vseh možnih oblik in barv, ki ga podjetje SWAROVSKI® trži pod blagovno znamko MADE WITH SWAROVSKI ELEMENTS.

9. Zakaj se mi splača biti prijavljen/a na E-novice?

Vsi uporabniki prijavljeni na naše E-novice bodo redno obveščeni o naših novostih, akcijah ,promocijah ,nagradnih igrah ipd.

10. Imam vprašanje, ki ga ne zasledim tukaj, na koga se lahko obrnem?

Za vsa vprašanja lahko izpolnete obrazec Kontaktirajte nas ,ki ga najdete pod rubriko Informacije in nam ga pošljete, mi pa vam bomo z veseljem pomagali in odgovorili na vsa vaša vprašanja v najkrajšem možnem času. Lahko pa nas pokličete tudi po telefonu na 040/220-620.